Längtar, längtar...

Datum: 2009-09-22 / Tid: 15:59:31
... tills NEW MOON kommer på bio. Den kommer vara så grym. Jag hoppas bara jag inte blir besviken på filmen bara för jag läst boken, men det tror jag verkligen inte. verkar ju superbra på reklamen. Ska bli spännande att se The Volturi.
Har fortfarnade inte läst klart breaking dawn än. Har mer än halva boken kvar. Jag plöjde igen både New moon, Eclipse och början på Breaking dawn hur fort som helst. Men den hände nåt så jag slutade läsa. Kanske ska damma av boken och se om dom engelska orden fortfarande hänger med. Kan inte vara mer passande än nu tycker jag.

Vad alla än säger så håller jag på Team Jacob!!

VS

 

Jag vet att det är barnarov för grabben är bara 17 men kolla in den kroppen!! Yummie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0