Lördag

Datum: 2009-09-12 / Tid: 12:29:03
Börjar väl att säga GRATTIS till låssas brorsan Joel som fyller 18 idag!
Jag ska dit och äta smörgåstårta vid 4 tiden. Blir fint de.
Idag har jag vilat från morgon promenaden. Vilar från träningen oxå. Hade tänkt gått på
Simons Muscle Body pass som var klockan 11.00. Men med tanke på att vi säkerligen skulle träna benen oxå så hoppade jag över det idag. Det får bli en vilodag från all träning. Om jag inte går en runda med Nalle sen då förstås.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll heller. Får se om vi tömmer mitt barskåp. Jag känner mej inte så sugen just nu måste jag säga. Kanske blir en lugn lördag kväll oxå. Behöver ju faktiskt inte festa varje helg.

Nä nu ska jag kliva in i duschen och börja göra mej klar.



Joel som fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0