Magen dödar mej!

Datum: 2009-09-03 / Tid: 13:07:53
Asså jag undrar verkligen vad det är vi åkt på för nå skit. När man tror att det börjar bli bättre så tvärvänder det och man blir dålig igen.
Imorn ska jag och vicky bli bjuden på fin middag av grabbarna, men jag vet inte hur det kommer bli med det om vi ska må såhär. Jag är även jätte sugen att gå ut på krogen. Man får ju mer smak efter man har vare på alla crazy klubbarna i alanyas hamn. Bistro Bellman, janus, james dean, havana, robin hood, the doors... you name it. Ska lägga in lite bilder sen. Men jag var verkligen dålig med kameran därnere, men mikka har väldigt mycke bilder som jag måste fara och hämta när magen tillåter.

Nu ska jag lägga mej i foster ställning och se om de hjälper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0