Sjuk

Datum: 2009-09-19 / Tid: 20:31:08
Och jag är inte förvånad. På en gång när jag kommit igång med träningen så blir jag dålig. Jag tror jag har åkt på influensan. Feber, ont i kroppen och helt slut. Bara dynga. Det var nog bara tur att jag hoppade över ass´n legs passet i onsdags. Jag kände mej lite hängig redan då.
Men det är bara att ligga i sängen och kurera sig.

Jag har just sett på Green Street Hooligans. Det är bland de bästa filmer jag sett. Tårarna sprutar alltid på slutet. Har även sett på VMA:s två gånger idag. Fjärde gången jag ser det men jag blir inte less. Roligt att se alla grymma artister. Speciellt Green Day.
Nu ska jag dra igång en till film.



Heta Charlie Hunnam som spelar bla Pete i Hooligans.

Kommentarer
Postat av: Erica

Daamn, vilken pudding då:D hoho

2009-09-19 @ 21:11:53
URL: http://lapingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0