Skulle inte jag lägga mej i tid?

Datum: 2009-09-09 / Tid: 00:40:59
Tydligen inte...
Har precis kommit hem från Johanna. Vi åkte och fiskade på eftermiddagen, men som vanligt blev de ingen fisk. Tvärdött i hela tjärn. Efter några timmar gav vi upp och åkte och köpte mat. Sen såg vi på idol och efter det sweet home alabama. Det var mysigt.
Men nu blir det sent i säng en natt till. Skulle ju lägga mej vid elva idag hade jag planerat. Jag får försöka med det imorn istället.
ska även på arbetsförmedlingen imorn på möte klockan ett. Det suger inte lite heller. Men har väl inte så mycket till val. Vill ju fara till Norge nu men det går segt på den fronten. Ska höra mej för lite imorn.

Nu ska jag ställa väckarn på 9.00 och ta mej upp den tiden oxå!!!

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0