Stel

Datum: 2009-09-11 / Tid: 11:42:04
Promenaden gick faktiskt över förväntan, bara jag hade blivit lite varm så gick de faktiskt hyffsat att gå. Men nu när jag blivit kall igen så är de inte roligt. Tänkte köra ett spinning pass sen så kan får trampa ur lite.
Vet faktiskt inte vad som händer för övrigt ikväll. Jag och vicky ska väl in på birsta en sväng innan mitt spinningpass. Får se vad som händer efter det.

Jag håller på att längta ihjäl mej tills
New Moon har bio premiär. Inte alltför långt kvar nu. 11:e november tror jag. Den kommer nog vara grym. Boken är iallfall awesome.

Nä nu tror jag faktiskt jag ska våldgästa vicky en sväng. Se om hon är vaken.
Men jag lär  ju komma på tusen grejer att göra innan.

See ya later



2 år sedan

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja det var ingen lindrig träningsvärk idag. Men det är väl bara att bita ihop, på söndag kör vi igen! ;)

2009-09-11 @ 11:55:43
URL: http://metrobloggen.se/ljuvlig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0