Update

Datum: 2009-09-01 / Tid: 17:37:54
Nu var det ett tag sen jag skrev.
Tänkte lägga in lite bilder sen våran lilla roadtrip.



På väg mot nånstans!



Vicky på G!





Bloggar i bilen



Kaffe paus i tönnebro





Vi passade på att busa av oss lite





Arga leken?



Isåfall loosa jag



På vägen igen





Vicky roar sig själv en stund



Middags time! Fram med grillen



Synd bara att det precis började regna



Grillen ryker...



..och god mat blev de.



Efter maten var destinationen uppsala




Mysigt man kan få i en liten golf



Morron kaffe på hydro i uppsala



Jag är stolt efter att ha kört på en 4 filig väg :D



Vilse i sthlm



Jag tror vicky var i lite lätt chock tillstånd eftersom hon ser så happy ut när vi var vilse



Men vi hittade ut från 08 land och hamnade i lilla hälla utanför västerås



Vi susade förbi dala hästen påväg mot falun



Gasen i botten Britta!!



Efter väldigt många timmar i bilen hamnade vi vid hosjön i falun



Vickys ben blev invalido efter allt sittande



Tokarna



Grillade hamburgare



Vicky tyckte det skulle vara lite spännande att prova "röka på" lite grillrök.



Ingen höjdare i början tyckte hon...



...tills hon blev hög som en skyskrapa :D



Såhär mysigt hade vi iaf vid rastplasten i falun



Bättre en hotell



<3



Morron efter var de raka vägen hemåt



Vicky lite små hungrig



Ja de va några av bilderna från våran otroligt roliga och lärorika roadtrip med goffen.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Läsa en bok kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0