Hatten av för Markus Öhlén

Datum: 2010-04-03 / Tid: 07:47:03

Idag är jag vaken med (påsk)tuppen. Vicky somnade än en gång på soffan och jag fick henne inte till sängen. Hon har inget minne av att hon pratade med mej inatt så tills slut gav jag upp och la mej själv i sängen. Jag vaknade halv 6 när hon kom och la sig och kunde inte somna om sedan. Ganska bra faktiskt. Nu har hon stackarn gått iväg på jobbet, ska jobba 11 timmar idag och det är lite synd tycker jag. Ringde vid sju till Jocke och tänkte väcka honom men han var lika klarvaken som jag så jag ska bara duscha och göra mej klar sen bär det av till honom. Han är hundvakt hos sina föräldrar så jag får ta en lite längre promenad än vanligt när jag ska hälsa på honom.

Igår kväll bar det av till Markus Öhlén för ny tatuering. Eftersom jag är född i fiskens tecken så blev det två karpar runt fotknölen. Jag är så supernöjd som jag kan bli. Han är så grymt duktig att tatuera så jag lyfter hatten för honom. Andra taueringen han gör på mej så än en gång rekomenderar jag honom.
Jag har aldrig tyckt att det gjort ont att tatuera sig, tvärtom. Men inte igår. Det kändes ganska bra där på foten. Men det var lungt värt smärtan.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det jocke.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0