Hello

Datum: 2010-04-21 / Tid: 23:12:56
Då hade det redan blivit onsdag och det är skönt för min axel värker värre än nånsin. Men idag har jag bara stått på lättare stationer och då har det gått bra. Tack och lov.

Igår efter jobbet så tog vi oss ett glas vin. Jag och Marie tog med oss våra glas och gick in till Litauen grannarna. Där satt vi och kollade på bilder, spelade poker och drack mera vin. Mysigt. Lite seg imorse bara när jag vaknade.

Annars har det väl inte hänt nå speciellt. All snö är borta och det hurrar vi för. Jag tog cykeln till jobbet idag. Inte dumt alls.
Imorgon tänkte jag åka och fiska. Hoppas på bättre lycka än dom senaste gångerna.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0