La doktor och cubus

Datum: 2010-04-09 / Tid: 12:54:44
Nu har jag för inte alls längesen kommit hem från ett besök hos kära Dr Geir Nilsberg. Jag skulle ju ha fått bedövning idag men han ville vänta lite med det. Ska tillbaka igen på fredag om en vecka. Jag har tappat räkningen helt på hur många gånger jag varit där nu. Dr Nilsberg tycker att det är trevligt att jag kommer på besök. "Trots att du ser så nere ut när du kommer hit så lyser du upp hela rummet". Geir är en go prick han :)

Efter doktorn var jag bara tvungen att gå ett eller två varv på cubus, det var ju löning idag så jag unnande mej en mjukisdress, ett linne och tights. Good for me.

Idag regnar det på Hitra. Jag blir ju inte förvånad med tanke på hur många äckliga smutsiga spindlar som Mikka och Emma dräpte igår. Men det får gärna regna, bara dom där krypen inte andas längre.

Nu ska jag chilla i min säng ett tag. Blev sen natt och tidig morgon idag så jag är lite små trött.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0