Onsdagen

Datum: 2010-04-01 / Tid: 22:28:33

Denna dag har varit lika fullspäckad som gårdagen.
Jag sov hos V inatt och imorse bar det av till tandläkaren. Istället för att betala 645 för besöket så behövde jag bara betala 45 kr. Folk under 30 får tydligen bidrag och jag hade 600 kr innestående. Greit!
Men jag hade 2 hål och måste dra en visdoms tand. Det ska jag göra i första veckan i Juni.
Sen har jag varit till frissan och jag är så himla nöjd. Med pepp från vicky blev det en liten förnying i skallen och det ångrar jag inte för en sekund.
Efter frissan åkte jag till mamma för middag. Åt en sån supergod tacotårta. Åt som jag aldrig sett mat förut. Sen blev det äppelkaka till efterrät. Fick pengar i sen födelsedags present så imorn blir det lite shopping. Tack maami för en kanon bra kväll.

Nu sitter jag hemma hos Vicky och surrar. Imorgon blir det köttbullar och pärer till lunch hemma hos maria. Då får jag äntligen snusa på hennes dotter som kom i januari. Ska bli spännande. Sen ska pappa heala min axel innan det blir birsta.

Schemat är fullspäckat och jag kommer komma ut på Hitra som en blekfet zombie efter mycket gó mat, ingen sömn och inge sol.

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0