Påsken i bilder nr 2

Datum: 2010-04-07 / Tid: 12:34:41


















































Lite svullen då...



Vi hittade en liten mus på Banér gatan

Det var en liten del av min påskhelg i sverige.

Idag var det planerat att fiska men mitt kära sällskap försov sig. Får ta det en annan dag. Jag må göra nånting åt röran i mitt rum. Har inte packat upp nånting och det är rätt mycket att packa upp. Får ta tag i detta när tjejerna går och jobbar.
Nya Joakim jobbar dagpass denna vecka så jag har lite planer att gå och hälsa på honom sen ikväll eftersom han är alldeles alone när dom andra jobbar. Jag har även min cykel kvar hemma hos killarna och den måste jag hämta så jag kan ut och cykla.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0