RASTLÖS!

Datum: 2010-04-18 / Tid: 22:26:14
Det har numera blivit mitt förnamn, Rastlös Engberg. Jag har tammef*n inte ro med nånting längre. Jag kan inte läsa, se film eller bara ta de lugnt. Jag kan inte ens vara i huset. Jag måste vara ute eller göra nånting hela tiden. As jobbigt. Speciellt när klockan är halv elva på kvällen och vädret suger ute. Jag skulle lätt kunna åka ner och fiska nu, men jag tror det bara får bli en liten cykel tur så jag får komma ut lite. Fattar inte vad som hänt. På vintern gillar jag inte alls att vara ute, men det är väl för att det närmar sig sommaren nu som jag inte vill vara inomhus.

Nä nu måste det hända nånting!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0