Söndag

Datum: 2010-04-18 / Tid: 13:45:19
Igår vid halv tio åkte jag ner till kajen för att fiska. Jag träffade Marcel, en kille från fabriken, därnere och han hade dragit upp en stor torsk. Den var riktigt fin, och tung!
Då blev ju motivationen på topp, men ändå fast jag skulle få en sån på kroken skulle jag nog ha svårt att dra upp den själv. Spöet i ena handen och håven i den andra, eller nåt..
Jag fick 3 små sej, men dom fick åka tillbaka i vattnet. Men jag stog bara en timma eller så.
Om vädret blir bättre så ska jag och Marie ner idag och fiska och dricka ÖL! :D
Nu vill jag att folket ska komma hem från Trondan. Ön fattas mina svenska vänner.













Min favvo plats, med eller utan fiskespö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0