Tisdag

Datum: 2010-04-20 / Tid: 12:56:54
Jag drömmer såna konstiga drömmar på nätterna/tidigt på morgonen. Men det är härliga drömmar som jag absolut inte vill vakna från.

Jag hittar inte mitt tidkort till jobbet. Det kortet jag drar in och ut mej med. Det är så borta det kan bli. Kan inte fatta vart det tagit vägen. Jag har letat precis överallt. Skulle inte förvåna mej om jag tappat det nånstans. Måste fråga efter ett nytt idag. Typiskt då.
Annars har de inte hunnit hänt nånting direkt.

I helgen är vi bjudna på 50 års fest till en falsk slovak kärring som jag inte gillar. Jag tänkte gå dit en sväng bara och sen joina mej med killarna. Känns som det kommer bli för mycke drama på den där festen.

Nu jobbar bara Mikka den här veckan ut och nästa vecka, sen flyttat hon hem till sverige. Känns as konstigt. Men jag tror inte riktigt jag fattar än att hon ska åka. Det känns så avlägset på nå vis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0