Typiskt mej

Datum: 2010-04-07 / Tid: 01:59:31
Oturen är mej i hälarna hela tiden. Förmodligen för att foten svällde upp så valde den ena fisken att inte alls vara med på nån fin läkning. Det kommer sårvätska och hela fisken är en hård skorpa. Den andra däremot ser väldigt fin ut. Hoppas bara att den går till sig så den ser bra ut efter läkningen.

Jag hoppas att detta underbara väder håller i sig till imorgon för då blir den en fisketur på morgonen. Killarna hade varit nere vid kajen och fiskat i helgen men inte fått nånting. Våran granne hade varit nere vi kajen där färjan går ifrån och han hade fått en fin torsk. Ska höra om vi kan åka dit ner och prova. Skulle vara roligt att få nånting för en gångs skull. Men jag håller verkligen tummarna att det är lika bra väder som det var idag.

Resten av dagen ska jag spendera på mitt rum och packa upp alla grejjer jag släpat med mej från sverige. En hel del blev det. Mycket sommarkläder. Sweet.

Idag har jag laddat hem så mycket bra musik så jag ska bara lyssna klart på spelnings listan sen blir det sova om jag ska orka kliva upp imorgon.

Sovgott

Inna- Amazing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0