A hard work work

Datum: 2010-08-12 / Tid: 23:20:27
Jag förstår inte varför alla jobb kvällar går så segt. Dagarna går fort men kvällarna känns som dom står till. Men nu är det bara en kväll kvar innan det är ledigt 2 dar. Yeey!

Annars har jag nog inte spännande att berätta. Om 45 minuter kommer lönen in och den är efterlängtad. Ska bli spännande att se hur mycket det bli på dom här två veckorna när det var mycket övertid plus lördagsjobb. Vi får ju lön varannan fredag men förra gången det var löning fick vi inget eftersom det var semester. Men nu ska jag spara nästan varenda öre. Synd att jag ska till tandläkaren om 3 veckor och det kommer gå på minst 3000 kr. Svider i plånkan. Men men. Truten måste fixas.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Tänker inte gå och lägga mej innan lönen kommer in iaf.

Bjuder på en bild på marie som jag tog alldeles nyss.



Hehehe

Kommentarer
Postat av: Frida

du får skaffa tandförsäkring. Då slipper man betala allt samtidigt :)

2010-08-13 @ 08:49:09
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0