Bakis dag

Datum: 2010-08-29 / Tid: 21:30:23
Igår var det fest.
Idag mår jag som jag förtjänar.

Igår efter tacosen skjutsade jocke oss till Thomas. Där satt vi och drack vin och lyssnade på abba. Vid tolv tiden (?) började vi, fulla och glada, att vandra bort mot Gula huset där det bor slovaktjejer. Vi gjorde ett stopp efter vägen och det blev mycket pinsamt kan jag säga.
När vi kom fram till festen så bjöds det på vodka, som jag för övrigt inte ens minns att jag drack, men resultatet blev en pangfylla som höll i sig till fem tiden idag på eftermiddagen. Jag gjorde en grej som jag inte ångrar. Jag har lärt mig att inte ångra dumma grejjer jag gör för det tjänar inget till och man mår bara dåligt. Just deal with it istället.

Idag har jag sovit största delen av dagen. Klev upp ur sängen för att åka till Fillan och käka pizza, köpa godis och dricka. Det satt inte helt fel.

Trots att jag sovit nästan hela dagen är jag trött nu så jag ska nog snart lägga mej.

Ha de bra

(Det sprang just en fästing på min hand i hopp om att få sätta tänderna i mig och bosätta sig.
Fästingar är ett spindeldjur och det gör dom ännu värre än vad dom redan är.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0