Hello

Datum: 2010-08-16 / Tid: 19:30:35
Dagens stora fråga är: Vart tog helgen vägen?

Det blir ju korthelg när man jobbar fredag kväll och måndag förmiddag men ändå vet jag inte vart tiden tog vägen.

I lördags var jag, Marie och Sophie och simmade. Det var väldigt skönt. Efter badet gjorde vi hårinpackning och satte oss i bastun. Jag fick till och med massage av marie i bastun. Blev väldigt bortskämd.
När vi var färdiga mötte vi upp Emma och satte oss och fikade på ett café. Sen blev det lite shopping och inhandling av gotta innan vi for hemöver.
Jag köpte en pilatesboll så nu ska det tränas.

Senare på kvällen kom Sophie och Elisabeth över så vi kikade lite film och pratade. Jag gick och la mej rätt tidigt (tolv), var så himla trött.

Söndagen vet jag inte vart den tog vägen. Gjorde inget speciellt alls och det var inte mej emot.

Nu har jag precis käkat lite rester sen igår. Lax, sallad, honungsmelon och bbq sås. Yummie.

Det var en liten update iaf

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har gett dig en bloggaward. Läs om det på min blogg. Grattis! :)

2010-08-23 @ 12:14:00
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Sanne

Ja, varje år är vi där :) mormor bor ju kvar där så.. självdå?

2010-08-24 @ 13:34:36
URL: http://sannebannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0