I brist på annat

Datum: 2010-08-25 / Tid: 11:49:02

PERSONLIGT
Vad heter du:
Elina Maria Engberg
Hårfärg: blond med mörkt underhår
Ögonfärg: blå
Vart kommer du ifrån: timrå
Födelsedag: 24/2-88


SENASTE PERSON SOM

Du sov med: E
Du fick sms av: Vicky
Du ringde: Legekontoret
Som ringde dig: pappa
Du åkte till stan med: Om fillan räknas som stan så var det Marie
Du kramade: Marie
Som skrev till dig på msn: använder inte msn
Du träffade: Emma
Du nuddade: Marie
Du pratade med: Emma
Du msnade med: ingen
Du skällde på: mej själv


DAGENS

Humör: lessen, arg, bitter
Klädsel: just nu, pyjamas och morron rock
Tid du kom hem: Har inte gått hemifrån än
Köp: inget
Mat: yohurt
Smink: gårdagens
Låt: Spelat guitar hero Metallica så det vart många metallica låtar
Måste: orka genom dagen
Vill ha: min katt
Fundering: livet
Tråkigaste: att min katt är lost
Längtan: efter min katt


LITE SAKER

Vad ska du göra under veckan: jobba och hoppas på att min katt kommer tillbaka
Hur går det i skolan: går inte i skolan
Har du pojkvän: nej
Vad heter han: var det där ett antagande att alla skulle svara ja?
Älskar du honom mycket: ohh yes I love him soo much
Hur är det med familjen: bra tror jag
Har du syskon: ja, 4
Vem är den yngsta av alla: Mattias
Värsta ovanor: gör allting i sista minuten
Svagheter: mycket
Det första du tänker på när du vaknar: åh nej
Antal piercnings: hade 12 om man räknar med vanliga hålen i öronen, men nu har jag bara 8 :(
VÄLJ ETT

Coca cola eller fanta: fanta
Sommar eller vinter: sommar
Choklad eller chips: choklad
Djurgården eller Hammarby: bryr mej ikke
Fc barcelona eller real madrid: bryr mej ikke
Fdla eller bio: bio
McDonalds eller Burger King: burger king
Mobil eller dator: tvinga mej inte att välja!
Cider eller öl: ÖL såklart


FRAMTID

Drömyrke: hollywood fru
Vill du ha barn: ja
Kommer du ha ett bra jobb: hoppas det
Kommer du ha körkort: har haft den i 4,5 år så, ja
Vart vill du bo: bay area
Kommer du gifta dig: nej
Resa utomlands mycket: det hoppas jag
Fortfarande studera: jag studerar inte!


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kysst någon:
nej
Gråtit: ja
Köpt något: ja
Varit sur: ja
Varit ledsen: ja
Kramat någon: ja
Sagt "jag älskar dig": ja
Saknat någon: ja
Varit sjuk: om man räknar min axel, ja
Pratat bullshit om någon: nej
Kallat någon idiot: bara mej själv
Åkt buss/tunnelbana/pendeltåg: nej
Tittat på film: nej
Surfat: internet, ja. bräda, nej
Smsat: nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0