Jobbiga dar

Datum: 2010-08-24 / Tid: 23:17:47
Min lilla kisse försvann för 3 dygn sedan och jag är så orolig. Hon löper så hon är ute och jagar nån hane förmodligen. Hoppas bara att hon kommer tillbaka för annars vet jag inte vad jag gör. Jag vägrar lämna denna ö om inte hon följer med mej.
Jag får väl flytta in hos nån polack. Dom säger nog inte nej till städhjälp och mattant :P

Har just kommit hem från jobbet nu och det är en plåga att stå och tänka 8 timmar. Varje gång det kommer en lugn låt på ipoden får jag stå och blinka bort tårarna. Många kan tycka att det är "bara en katt". Men för mej är det inte bara en katt. Det är min lilla bäbis och ingen fötjänar att vara fast på hitra resten av sitt liv. Hon kan ju inte direkt simma till fastlandet.

Men det är bara att vänta och vara ute och locka på henne. Kommer hon inte så kommer hon inte, men det är en sak som jag absolut inte kommer att acceptera!










Kommentarer
Postat av: Sister

Tänk på att gå runt och leta efter henne mycket. Trivs inte katter på ett ställe så flyttar dom, och då kommer hon förmodligen inte tillbaka till huset. Sätt upp lappar i fall det är någon som har sett henne. Hoppas du hittar henne snart! :(

2010-08-25 @ 00:53:45
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0