omelett!

Datum: 2010-08-31 / Tid: 18:35:39
Idag har jag för första gången i mitt liv gjort en omelett!
Lätt och så himla gott. Glömde att köpa hälften av det jag hade tänkt i så den blev lite klen, men jag hade iaf i färska champinjoner, paprika och mycket ost. Nu kommer jag att ha omelett cravings i några veckor. Mumma.

Det mesta är nu inpackat i bilen så imorn direkt efter jobbet far jag till sverige. Ska göra ett kort stopp hos jockes syrra i åre för att lämna lite av hans grejjer. Men förutom de är det raka vägen hem. Eftersom det har börjat blivit så mörkt ute nu på kvällarna så gruvar jag mej för att köra när det är sent för jag ser så dåligt i mörkret när jag kör bil. Speciellt på vägar jag inte brukar köra på. Men det ska nog gå bra.

Nu ska jag se lite skins innan jag packar det sista.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0