Spöregn

Datum: 2010-08-30 / Tid: 22:33:29
Skit vilket skitväder det är ute. Det är kolsvart ute och verkligen spöregnar. Det riktigt dånar.

Just nu sitter jag på en stol nere i hallen för det trådlösa internet funkar inte längre på min dator så jag måste sitta vid rautern med internet sladden i datorn. Vet inte varför det inte funkar. Ringde min data kunniga lillebror men han är tvungen att se hur det ser ut för att kunna hjälpa mej. Tur att jag ska hem i övermorgon då.

Jag är så glad för när jag åker tillbaka hit efter mitt korta sverige besök så följer mamma, jenny och förhoppningsvis patte med mej tillbaka!
Vi kommer åka från sverige på lördag och dom åker hem på måndag med färjan och tåg. Ska bli så himla kul att visa dom hur man bor och hur det ser ut här. Jag är jätte besviken att ingen förutom pappa och johanna har varit och hälsat på mej. Hallå, jag har varit här i snart ett år och ingen har pallrat sig hit. Känns mycket tråkigt med tanke på hur lätt det är att ta sig hit. Tåget och färjan samarbetar så man kliver av färjan och kliver på tåget. Sen med bil är det nemas problemas att köra hit. Jag har ju till och med kört hit själv några gånger och jag har överlevt. Nä, det här gillar inte från min sida.



Efter badet i januari. Skit vad tiden har gått fort!
På bilden är iaf Junior, Emma, jag och Marie.



Den här bilden är ännu äldre, den togs nog i december förra året när vi åkte ut till laxodlingen.



Jag och Mikka när vi fortfarande bodde på Grönnbakken



Hahaha, jag älskar denna bild på Mikka. Första kvällen på Hitra. Vi låg i sängen och tog kort i spegeln som var mittemot sängen. Vi skrattade så vi grät när vi zoomade in mikkas ansikte.



hehe, var ju tvungen att ta en på mej oxå. Fagert? Not.



Djävuls hornen gjorde sig synliga på mej en natt och det resulterade i bilden ovan :P

En liten sväng nerför memory lane.


Kommentarer
Postat av: Mattias Engberg

Ska bli så roligt att träffa dig igen ! :)

2010-08-30 @ 22:51:33
Postat av: Sanne

Okej, låter bra! ja, det kan jag tänka mig att du gör. Jämt när jag är hos mormor och åker förbi erat hus så känns det verkligen tråkigt att ni inte bor kvar.. man hade som mer att göra då ni va där! :P

men håller du på med hästar och har egen fortfarande? :)

2010-08-30 @ 23:28:50
URL: http://sannebannee.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh

Hej svara gärna på min lilla fråga i bloggen :)



Fin blogg btw!

2010-08-31 @ 12:02:21
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Pierre

Vad stolt jag blir när du bär runt på en tröja med Timrå motiv i Norge! Thumbs up Elina! :)

2010-08-31 @ 13:25:32
URL: http://pierrehammarstrom.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh

Tack!

Okejj :) Jag har gjort det i 4-5 år, skit kul ;P



Läget da?

2010-08-31 @ 13:32:26
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Jag hade velat hälsa på men det har liksom inte blivit av. Plus att jag ständigt är fattig :/ Längtar tills du kommer hem :)

2010-09-02 @ 19:12:57
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0