TGIF!

Datum: 2010-08-13 / Tid: 23:19:12
Thank godness its friday!

Det var så bra stämning nere i fabriken nu sista passet. Alla var glada för det var fredag, bergsprängaren var på plats och spelade party musik så det dånade i hela fabriken. Vilket var superbra för jag glömde ladda min ipod igårkväll så den dog efter första passet och paniken steg när jag tänkte på att stå utan ljudbok/musik i två pass. Men den kära bergsprängaren räddade min kväll.

Idag var jag till veterinären med min kisse. Hennes ena öga är helt åt helvete så jag ringde imorse och fick tid två timmar senare. Han visste inte riktigt vad det var men trodde att hon kanske kunde ha blivit klöst. Jag ska ge henne ögon salva tills det blir bra. Sen fick hon en vaccinations spruta, och avmaskning mot parasiter. 600 NOK senare var det färdigt. Men allt för min lilla älskling. Hon hade även mycket tandsten så jag ska tillbaka när hon är bra i ögar och ta bort det. Dyrt att ligga på topp.

Nu ska jag och Jocke se en film som verkar bra. Valentines day heter den och det är massa massa kända skådisar med i den. Hoppas den är bra.

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja men det är så skönt på ett sett. Om man ser det från hennes vinkel. Och nu är allt man gruvat sig för över. Hemskt att säga men du förstår nog vad jag menar :)

Näe, Dinky dog för kanske 6 månader sen. Han fick nog någon hjärnblödning så han vart förlamad stackarn :(



Så lite så :)

2010-08-14 @ 17:02:08
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0