Uppsagd!

Datum: 2010-08-12 / Tid: 12:07:08
Igår sa jag upp mej!
ÄNTLIGEN!
Känns jätteskönt och veta att jag är påväg härifrån. Kommer sluta den sista september men nu har nedräkningen börjat.

Igår började jag lyssna på en ljudbok för första gången i mitt liv. Trodde tiden skulle gå jättefort på jobbet då men det gjorde den tyvärr inte. Tvärtom. Men boken är bra iaf. Den heter Vad som än händer. Ska fortsätta lyssna på den ikväll när jag börjar jobba.

Känns som det är fredag idag fast det bara är torsdag. Veckan har varit lång. Skönt med dag vecka till veckan så går det lite fortare. Ser fram emot att simma oxå. tyvärr så har simhallen stängt måndag och tisdag så jag får vänta till onsdag.

Nu ska jag kliva in i duschen och sen fixa käk.


Ha de

Kommentarer
Postat av: Frida

Ljudböcker är bra!

här kommer tips på bra böcker:



* isprinsessan - camilla läckberg(?!)

* alla i "sprängaren" serien

* vyssan lull



Åh det finns så många men detta är polisutredningar. Spännande kan jag lova :D

2010-08-13 @ 08:51:37
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0