Johnny <3

Datum: 2010-12-04 / Tid: 21:58:24
Idag har jag haft Håkans bar maraton på web tv. Jag såg inte ett avsnitt av det när det gick på tv men eftersom jag kommer bo bara några kvarter från den baren i thailand så kände jag mej tvungen att titta. I två olika program filmade dom inne på skolan så det var verkligen kul att se. Håkans bar ligger alldeles bredvid den stora nattklubben Club Lime där jag kommer ha vip kort, wiihoo :)

Nu håller jag på att kolla på Sweeney Todd. Har inte blivit av att jag sett den men eftersom kära Johnny Depp är med så kan jag ju inte missa den. Har sett ungefär halva nu och trots att jag inte är ett jättestort fan av musikaler så är det rätt bra.
Jag lyfter verkligen av hatten för Johnny Depp för han är klar den bästa skådisen genom tiderna. Så grym i det han gör. Han kan spela vilken roll som helst och misslyckas aldrig!



Sweeney Todd (Sweeney Todd: The demon barber of Fleet street)



Willy Wonka (Charlie and the chocolat factory)



Jack sparrow (Pirates of the caribbean)



Ichabod Crane (Sleepy Hollow)



Edward (Edward Scissorhands)



Sheldon Sands (Once upon a time in mexico)



Gilbert Grape (Whats eating Gilbert Grape)



Roux (Chocolat)



Mort Rainey (Secret Window)

Några av Johnny Depps grymma insatser. Alla ovanstående finns i min filmsamling.

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag bara älskar Scissorhands! Så jäkla underbar film :)

2010-12-06 @ 11:52:27
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0