Mysdag

Datum: 2010-12-05 / Tid: 22:20:49
Imorse vaknade jag med zero humör. Gillar inte söndagar jag.
Men min kära pappa gjorde dagen så bra. Han ringde vid halv tolv kanske och frågade om jag ville komma bort och fika. Såklart ville jag det.
Så han bjöd på smarrig frukost. Eftersom jag är inne i en Depp period, (både depp och Deppp) så tog jag med mej Sleepy Hollow till pappa så efter fikat blev det film med mycket skratt. Trots att dess genre är action/thriller så är den rolig. Tack vare Depp.
I mitten av filmen blev det kaffe och blåbärs panacotta som pappa gjort. Jättegott.
Sen blev det tv tittande och prat fram till middagen som bestod av tacopaj, broccoli och chorizo paj och sallad. Även det jättegott.

Sen höll jag på att kräkas när jag åkte därifrån och såg att OKQ8 bensinpris låg på 13.33!
Tur att jag tankar på statoil där det är mycket billigare. Dock tankade jag där igår för 13.03 men det är ju bättre iaf.



Jag älskar denna reklam. Speciellt Avatar, Hej på er :)

Nu blir det sängen för imorn ska jag upp tidigt och jobba!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0