Tjollaaahopp!

Datum: 2010-12-30 / Tid: 20:53:58
Jag är den sämsta att blogga någonsin. Men men..
Händer inte mycket i mitt liv just nu. Har jobbat så sjukt mycket denna månad så jag har inte haft nåt socialt liv alls. Men väldigt mycket pengar har jag sparat. Har inte köpt nånting förutom nån film här och där + käk. Bara bra att jag inte gör av med nåt, ju mer pengar har jag att spendera i thailand.
Nu utökar jag min 4 veckors resa med 3 veckor till. Jag kommer landa i Phuket fredagen den 25:e mars, skolan börjar måndagen den 28:e mars och håller på 4 veckor framöver och slutar alltså den 22:a april, då tar jag på mej ryggsäcken och drar iväg på äventyr. Jag tänker backpacka mellan paradis öarna i söder, i 3 veckor! Flyget går hem den 15:e maj så den 16:e kommer jag vara på svensk mark, brun fin med ett jäkla äventyr i bakfickan. Ser så mycket fram emot det.

Tänkte berätta lite om min jul. Julafton spenderades hemma hos min Maami med god mat och fina julklappar. Jag fick present kort, en köksvåg, strumpor, och en bok som jag längtat att läsa. Kanon klappar.
Juldagen blev julafton hos pappa. Samma där, god mat och fina klappar. Pengar, presentkort, första säsongen av Dead zone som jag just sett klart och den kan jag starkt rekomendera, pyjamas och lite annat smått och gott. Jag var väldigt nöjd med min jul och kunde inte ha fått bättre julklappar. Tack så mycket.

Imorgon är det nyårs afton och jag har ingen aning vad jag ska göra. Mina vänner har rest bort och jag är sugen på att festa. Har inte festat på en månad så det börjar plirra i party trådarna nu.

Nu ska jag se lite film och njuta av att jag har ledig dag imorgon.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Mattias Engberg

Härligt! Vill också resa iväg! :)

2010-12-30 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0