Ahoj

Datum: 2010-02-16 / Tid: 14:29:20
Nu har jag och Marie varit på legekontoret. Det började med att vi blev en halvtimma sen, marie tyckte hon sa kvart över tolv, så marie upprepade "kvart över tolv", ja sa damen i luren. Men hade hon hört marie fel för vi hade tid kvart PÅ tolv eller kvart i tolv som vi säger i sverige.
Marie fick komma in först och där såg det ut som det fanns nånting i gallblåsan. Men hoppas det inte är det. Sen lämnade hon lite prover på labb.
När jag kom in fick jag säga hur jag hade mått dom senaste dagarna, sen fick jag lägga mej ner och hon klämde på magen. Shit va ont det gjorde. Aj aj. Sen tog hon ett stick i fingret på mej för att se om jag hade nå bakterier eller vanligt magsjukevirus som härjar på ön nu. Det fanns inge bakteriet så virus var det. Sen gjorde hon ett ultraljud men det syndes inge konstigt där. Tack för de.
Får just nu inte behålla så mycket, men jag hoppas på bättring till imorn.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0