...

Datum: 2010-02-04 / Tid: 23:33:22
Filmen var iaf jättebra. Nu har jag ventilerat ut min skräck till mina vänner här så nu känns det lite bättre. Men inte helt. Jag försökte få tag på min kära far förut men han ville inte svara. Det kändes inge kul. Jag blir orolig för så mycket när jag inte är i närheten av hemma. Har inte koll på vad dom händer alla gånger.

Sen vill jag hälsa våran slovakiska vän Miro välkommen till Vita Huset. Vi har ordnat en hörna åt honom i vardagsrummet så nu är det inte längre bara svensk jenterna som bor här.

Om man har tråkigt så kan jag starkt rekomendera att kika på felsms.com. Tycker synd om dom klantiga stackarna som skickat så himla fela sms.

Min uvi vill inte släppa riktigt. Om det inte är bättre till imorn så blir det ett besök till legekontoret igen.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0