:)

Datum: 2010-02-05 / Tid: 19:13:39
Idag vid 3 tiden skulle jag och Marie gå ut en sväng och få lite luft. Men det slutade med att vi promenerade upp berget som finns efter vägen här. Det var superhärligt. Sen stog vi på berget och väntade på att tjejerna skulle komma hem från jobbet. Vi såg nämligen vägen från berget. Vi hade då gått så vi stog ovanför vårat hus. Skrek HALLÅ när som gick in på våran väg och dom såg oss :)

Nu har jag, emma och marie just käkat pizza. Vi var på bunnpris och handlade dricka och annat gott, sen tänkte vi fara på marinan och köpa med oss pizza hem hit, men dom hade stängt så det var bara att fara tillbaka till bunnpris och köpa fryspizza, men det var lika gott de.
Det roliga var att när vi betalat första gången och var påväg till bilen så håller Marie fortfarande i korgen. Haha, inte lätt gumman.

En annan sak som jag glömt att skriva är att the Sad Twins (Litauen bröderna) inte är bröder. Det var lite chockande besked för oss för vi trodde verkligen att dom är bröder, men ikke. Dom är ju så lika varann. Petras, (den yngre "brodern") hans tjej kom och hit och började jobba strax före jul. Vi trodde ett tag att "bröderna" delade på henne, såg så ut vissa gånger. Men då visade det sig att Dainius (den äldre "brodern") är bror med Petras tjej. Med andra ord har hon valt en kille som typ ser ut som sin bror :/. Invecklat kanske.

Nu ska jag kliva in i duschen en sväng.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0