Fredag!

Datum: 2010-02-12 / Tid: 13:05:11
Hej hej!
Jag älskar verkligen fredagar! Just nu skiter jag i att jag jobbar fredag kväll för jag är ändå ledig imorn. Då ska vi fara mot orkanger hållet och titta på akvariumet där det finns 60 grams små laxbebisar. Ser verkligen fram emot det. Sen blir det pizza i orkanger och lite shopping. Dock blir det bara fönstershoppning för mej för jag tänker hålla hårt i mina pengar.

Nu har vi just varit inne i Fillan och fikat. Till min och Mikkas stora besvikelse fanns det inte några "poteter". Dom som är så goa. Men det fick bli nån slags bakelse och en kopp kaffe. Inte fel det heller.
Om en timma vandrar vi iväg mot sista jobbkvällen för denhär veckan. Sen vid halv elva vandrar vi hem mot en ledig heeelg! Wiiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0