Helgen

Datum: 2010-02-22 / Tid: 12:26:01
Lördagen var trevlig. Vi satt här och förfestade innan vi drog iväg mot Naz Perwer. Där blev vi kvar ett tag innan vi drog hemöver. Trevligt att se lite nytt folk.

Igår var den slöaste dagen ever. Jag och Mikka gjorde fläskfilé, kroketter, bea och sallad. Det var hur gott som helst. Sen kollade vi på sagan om ringen som alltid är lika bra.

Nu är det snart dags för jobb igen och jag är inte de minsta peppad kan jag lova. Men bara jag kommer dit så går det ju bra. Men känner verkligen hur mycket jag vill flytta hem nu. Tänk va lättsamt om jag skulle skrapa fram en stor summa pengar på en lott. Då skulle jag jobba april ut och sen komma hem igen.

Det går så segt att ladda upp bilder så jag gör ett försök efter jobbet sen istället.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0