Liten uppdate

Datum: 2010-02-25 / Tid: 23:51:04
Tänkte uppdatera lite om min födelsedag. Pannkaks tårtan blev så grymt god. Vi trodde när vi började äta att det skulle bli mycke, mycke över. Aj va fel vi hade. En liten bit blev det kvar. Mummsigt.
När jag kom till jobbet väntade ett paket på mej där. Det var ett grattis kort från pappa och hans familj och ett från syrran. Syrran hade även gjort 3 armand och ett halsband till mej. Dom var kanon fina och kommer användas flitigt.
Jag fick många gratulationer av linjeledare och arbetskompisar.
Det blev även mycket drama som jag önskar inte hade hänt just på min födelsedag. Inget jag var inblandad i men ändå. Inte så roligt med när mina vänner är lessna på min födelsedag :(.
I det stora hela var det en bra dag.

Idag fick jag presenter av Miro och Marek. Gulligt av dom. Ska slänga in en bild imorn på vad jag fick.
Vi har varit ovänner hela dagen pga av matchen. Trist, men jag kan inte hjälpa det.
Idag blev det lite övertid på en halvtimma. Det säger jag inte nej till.

Nu ska vi fika och se en film.

Ha de så bra då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0