Onsdag den 17:e februari

Datum: 2010-02-17 / Tid: 15:01:58
Goddag
Idag känns det mycket bättre än igår. Jag provade att äta en macka för en och en halv timma sen och den är fortfarande kvar i magen. Lycka.
Så imorn ska jag på jobbet och jag skiter i om jag har ont i magen. Bara jag kan stå utan att må illa så ska det nog gå bra.
Inatt har jag drömt sån konstig dröm. Det var ingen riktig mardröm men den var otäck. Jag berättade  den för marie förut och jag kom ihåg allt i detalj.

Nu har jag precis scannat rummet från golv till tak och vägg till vägg efter en spindel, men tack och lov hittade jag ingen. Yes!

Nu ska jag träna lite på jongeringen så jag lär mej nångång.
Jag pratade med en av mammas kusiner häromdagen, som oxå jonglerar, så nästa gång han kommer till sundsvall så ska vi jonglera tillsammans. Det ser jag framemot!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0