28:e Januari

Datum: 2010-01-28 / Tid: 13:30:01
Jag börjar med att säga grattis till min barndomsvän Erica som fyller 22 år idag!! Snart 20 års vänskap. Sjukt vad tiden går. Grattis gumman!

Igår kväll såg vi filmen A walk to remember. Ändå fast jag sett den några gånger tidigare så går det inte att hålla sig från att grina högt. Den är ju så fin. Den som inte sett den, SE DEN! Synd att såna där killar inte finns på riktigt.

Nu är det äntligen torsdag. Ska bli så skönt att få klart denna vecka för den har inte varit bra för fem öre. Hoppas nästa vecka blir bättre. Tur att jag har helgen att se fram emot då pappa och johanna kommer hit. Om ca 26 timmar är dom här! Då blir det en guidad tur i fabriken av moi sen får vi se vad vi hittar på. Vi kommer med all säkerhet åka in till Fillan på lördag och kika. Skulle behöva handla lite grejjer. Hoppas vädret blir bättre bara för nu är det riktigt skitväder.

Om en halvtimma börjar sista kvällspasset för denna vecka för imorn ska jag ju jobba dagshift. Skönt att göra det på en fredag så man kommer hem i bra tid.

Nä, nu åker fisk kläderna på!

Hade

Kommentarer
Postat av: Erica

tack gumman=)

2010-02-01 @ 18:18:07
URL: http://lapingirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0