7/1-10

Datum: 2010-01-07 / Tid: 16:28:12
Ännu en arbetsdag färdig. Lite besviken att det inte blivit nå övertid i veckan förutom i måndags. Det är ju då man tjänar pengar. Blir inget lördagsjobb heller. Trist.
Mina sömnproblem verkar äntligen ha gett med sig lite. Nu är jag jätte trött på kvällarna och somnar på en gång jag lägger mej. Vaknar inte en enda gång på nätterna heller. Imorse vaknade jag och kollade på klockan, då var den 05.59 och klockan skulle ringa 6.00. Då blev jag lite less för jag var så himla trött. Snoozade fram till klockan kvart i 7 :).

Ikväll blir det spinning igen, inte så jätte pepp nu men det kommer bara vi kommer iväg. Är väldigt skönt efteråt om inte annat.

Nu ska jag kika va brudarna pysslar med.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0