Cravings

Datum: 2010-01-23 / Tid: 01:30:25
Nu är vi hemma efter en kväll hos Marek. Vi hade det mysigt och blev bjuden på massa gott som vanligt. Dom är så generös med maten slovakerna. När nånting tog slut så var marek på benen och hämtade mer. Tror dom försöker göda oss eller nåt.



Halkande Brud nr 1



Halkande brud nr 2



Halkande brud nr 3



och halkande brud nr 4

Det är blank is på våran bro så det är ikke roligt att gå där.



Redo för film





Muuums!



Filmen gick inte att se genom dvd:n. Så då riggade grabbarna upp ett ställ för datorn.



:)



Blev inte dumt alls



Hela filmgänget



Yeah



våran ungerska vän Zoltan kom och tog lite bilder på oss. Han bor i samma hus som marek



Mikka :P



Miro fånar sig med telefon



Marek oxå



Hemma igen!

Jag har btw haft sån sjuk craving efter oliver. Jag hatar oliver. Blev så glad när jag såg att marek plockat fram oliver (som jag hatar). Tog en och det var så gott. Så med andra ord hatar jag inte längre oliver som jag gjorde för två veckor sen när jag smakade en på jobbet. Fort det kan ändras.

Nu ska jag försöka se paradise hotel innan jag somnar.

Hade bra så hörs vi imorn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0