ÄNTLIGEN!

Datum: 2010-01-30 / Tid: 18:28:53
Nu funkar äntligen blogg.se. Blir frustrerad när det inte funkar som jag vill.
Det är såå roligt att pappa och johanna är här.
De kom igår vid kvart i 5. Då blev det en tur i fabriken. Vi fick en guidad tur av min vän Thomas i lagret. Det var intressant för han berättade grejjer som jag inte hade en aning om. Tror och hoppas att dom var nöjd med turen.

Efter fabriken hade klockan hunnit bli lite efter sju. Då drack vi lite vin och såg på webtv. Mysigt.

Idag käkade vi en god frukost innan vi for in till fillan. När vi kom in fikade vi, sen blev det lite shoppning.
Jag fyndade en rosa morron rock på cubus för 100 kroner! Inte dumt alls, sen köpte jag en hårinpackning, förvaringsboxar, en läppglans och två filmer. Roligt att handla lite.

Nu har pappa just gjort ädelost kyckling så om ca en halvtimma är den färdig.

Sååå mysigt att dom är här. Vill inte att de ska åka hem imorn :(
Men det tar vi då...

Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0