Badet

Datum: 2010-01-24 / Tid: 21:56:42
Klockan tio i tolv var vi redo att åka till turistinfo för att slänga oss i havet ännu en gång. När vi kom det var det inte en enda polack där. Junior måste ha bangat, legat bakis eller inte tagit på allvar att vi skulle göra det igen. Men med eller utan J så var jag och Marie taggad att bada. Grejjen var att vattnet hade sjunkit så sjukt mycket sen förra helgen. Låg massa musslor och grejjer på "stranden".

Badet var lika uppfriskande som förra gången. Efteråt for jag och M till fillan och satte oss i bastun. Det var skönt.



Bada bada



Ser lite roligt ut när Joachim står och håller på att frysa ihjäl och vi påväg ner i vattnet :D


:)



Kikar på vattnet



Yeey!



Fort som satan ner i vattnet!



Hardcore



I norska havet



Vi ser glada ut iaf



And we did it again






Marie, joachim, jag



Wiiie!



Fladdermusen







Badmode -10



Badmode -10. Gärna med snö och tjocksockar :)



Beautiful



Massa musslor som vi gick genom



Louise stog som supporter denna gång



Miro tycker vi är konstiga som badar mitt i vintern

Ja de var lite bilder från dagens bad. Om nån är sugen att testa så tveka inte! Så grymt uppfriskande och adrenalinet pumpar som aldrig förr!

ME LIKE!








Kommentarer
Postat av: Pappa

Men LINA......;-)

2010-01-25 @ 10:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0