Benkontroll, vakuum 1 och 2, rippe rippe

Datum: 2010-01-20 / Tid: 16:41:06
Så har min dag varit. Helt okej faktiskt. Vill så på skärelinjen, men det  blir nog till veckan hoppas jag.

Nu är jag helt ensam i huset. Louise såg en annons att grannens häst behöver ridas, hon var där igår och pratade med ägaren och nu är hon där för att rida, mikka är ute på powerwalk och resten är i fillan och simmar. Jag känner mej lat så jag tar en vilodag idag.
Igår var vi ju på spinningen och det var så motigt när vi skulle fara, jag råkade somna så L väckte mej 5 minuter innan vi skulle fara. Men passet gick bra och det kändes super efteråt. Vi kör en favorit i repris imorn kväll.

Jag hade hoppats att det skulle bli lite övertid i veckan. Men inte en enda har fått nån övertid och det suger ganska bra. Vill ju jobba mer än vad jag gör. Får ingen bra lön utan övertid. Men jag får ju lön iaf så får vara glad för det.

Nu funderar jag om jag ska slå igång en film. Har inte haft tid att sett nån på länge så det kan vara mysigt.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0