Dagen började riktigt dåligt...

Datum: 2010-01-22 / Tid: 19:20:34
Jag rippade första perioden idag, mådde så sjukt illa hela tiden och hade magknip. Men jag tänkte såklart att det skulle bli bättre när jag fick äta nånting, men aj va fel jag hade. Tog några tuggor av min hårdmacka, sen var det färdigt. Kasta opp och sen gick jag hem. Kändes piss men dom skulle inte låta mej gå ner i produktionen ändå när jag hade spytt innan. Men nu känns det mycket bättre. Har druckit blåbärsoppa och det gick bra.

Ikväll ska vi se Avatar hos Marek så jag hoppas jag inte blir dålig igen. Men om det skulle hända så är det bara att gå hem igen.

Ska ta lite bilder från våran filmkväll som jag slänger in sen när jag kommer hem.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0