:)

Datum: 2010-01-17 / Tid: 21:48:25
Nu har vi äntligen badat i norska havet. Som jag har längtan, förberett mej och bara väntat. Vi åkte till turistinformationen till klockan tolv. Där väntade Junior och lite åskådare. Sen vare bara att hoppa i vattnet. Junior hade kommit upp innan jag ens hade kommit ner. Så jag vann ganska stort. Jag var i längst och skulle lugnt kunnat ha vart i längre. På söndag kör vi samma sak samma tid. Piercings och taueringar kan slänga sig i väggen, nu har jag hittat min nya adrenalin kick. Men jag tappade andan ganska kraftigt när jag doppade mej. Det kändes roligt så medans jag försökte få tillbaka andan gjorde jag ett tappert försök att skratta så det blev massa hulkande.



Redo att hoppa i havet



Sååå redo




Här har vi våran badplats



Emilian och Marie. Han sa en rolig grej till mej antingen före eller efter badet, minns inte riktigt. "Do you know its winter???!"



Gick genom snön i tjocksockar och badtofflor



Junior på G



:)



Tanken var ju att vi skulle i samtidigt men ni ser ju på bilden att jag fortfarande står i morron rock när Junior redan är nere...



När jag såg det så for morron rocken av fort kan jag lova



Jag och Marie badar i +4-5 grader



Junior påväg upp



En nybadad Louise



Marie påväg upp



Sötnöt



Siste man upp (Jag)



!!!



Vassa stenar påväg upp



Junior springer mot kläderna



Stolta svenskar



Yeey



After

Nu går det så sjukt seg att ladda bilder så jag ger mej här.

Hörs lite senare då

Kommentarer
Postat av: badarn

weee! va kul att se bilderna :D

längtar tills nästa söndag!

får leva på den här kicken tills dess... :)

2010-01-17 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0