!

Datum: 2010-01-15 / Tid: 01:35:02
Tillbaka i vita huset i Böröysund, Hestvika. Jobbdagen idag har varit seg tycker jag. Men det är väl kanske för att jag börjat varva ner inför helgen. Bara imorn kväll kvar sen äre heeelg. Men skulle gärna ha jobbat lördagen oxå för att det är så jäkla bra betalt. Men det har inte legat nån lista i kantina om lördagsjobb så det sket sig.

Nu ska jag göra ett försök att lägga upp bilder igen.



Våran Marie och Monique som kom från Fröya för att hälsa på



Miro the Dj



Junior, jag och Louise



Joachim och Sophie. Ser ut som syskon men ikke



Mikka och marie



Marek och Miro går lös med en stol



hehe





Haha, galna slovaker



av någon anledning bytta vi skor, på mina fötter är juniors och emmas skor, på juniors är min och emmas och på emmas är juniors och min. Hahaha





Här mina vänner har vi beviset på att vi skakade hand på dealen vi har på söndag.
Sweden VS Poland

Nu skulle jag ha sovit för några timmar sen men man kan inte sova bort hela livet va?

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0