Gaah!

Datum: 2010-01-27 / Tid: 23:21:09
Sop dag på jobbet. Jag stog och rippa två perioder, stackars Mikka fick höra på mina utbrott en timma ungefär. Sista perioden stog jag på nerskärning. Jag har nog aldrig jobbar så långsamt och fick ju nästan skämmas för det. Nya tag imorn.

Nu bakas det negerbollar en trappa ner. Jag tror brudarna har fått dille på det för det har bakas väldigt flitigt av den sorten.
Nu tänkte vi mysa till det lite och se en film.
Skönt med torsdag imorn. Två dagar till pappsen kommer!!

Jag blev så överraskad när jag kom på jobbet idag, det låg ett paket till mej där. Fick en bok av mamma och ett brev. Boken verkar kanon bra och det var verkligen behövligt så det var dagens ljuspunkt. Tack Maami.

Nu ska jag ner till tjejerna.
Hörs sen eller imorn.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0