Haerligt!

Datum: 2010-01-18 / Tid: 13:32:50
Guud vilket härligt väder det är ute idag. Jag och L tog en timmes promenad och det var bar mark lite här och där. Var dock halkigt där det inte var bart. Det negativa är att jag har fått skavsår såklart. Fattar inte att jag får det så lätt. Har inte gått i de där skona på några veckor nu och på en gång så blir det skavsår. Men om jag pallar bada mitt i vintern så är skavsår en baggis.
Om en havltimma drar vi iväg till jobbet. Har inte alls någon lust att jobba just nu, men det kommer kännas bra när jag väl kommit dit. Skulle mest bara vilja lalla på hemma och inte göra nånting. Vi får aldrig nån riktig vila på helgerna eftersom det är fullt upp hela tiden.

Från och med imorn och veckan ut går vi dagpass. Kan nog bli lite kämpigt att ta sig upp imorn när vi kommer hem sent ikväll.

Skriver några rader när jag kommer hem ikväll/natt

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0