Hemma igen efter första jobbdagen

Datum: 2010-01-04 / Tid: 21:07:19
Första jobbdagen blev en lång sådan, från 7.30-20.00. Men det gick bra. Jag har inte alls mått nå bra inatt och inte heller imorse, men under dagen blev det bättre och nu har jag bara ont i halsen. Hoppas det håller sig så.
Det kändes helt okej att jobba idag. Har fått en rejäl blåsa på långfingret efter att jag rippade i några timmar. Men annars så gick dagen fort. Var roligt att träffa alla på jobbet igen.
Sista perioden stog jag vid kryddningen. Ibland är det ett leverantör som vill ha fisken kryddad och idag var det "favoriten" citronpeppar. Det kliar i näsan, man hostar, nyser och det svider svider i ögonen. Ingen höjdare. Jag snöt ut citronpeppar efter passet. Ikke bra.

Nu ska jag nog försöka lägga mej och sova så jag är någorlunda pigg imornbitti.

Till er som skickat sms till mej så har jag inga pengar på min telefon. Jag kommer fylla på i helgen så då kommer jag skicka sms för fullt.

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0