Hmm...

Datum: 2010-01-14 / Tid: 02:45:35
Nu blev det en sen kväll. Det började med att jag och Louise satte oss framför brasan i köket för att dricka en kopp te och värma oss. Sen kom Emma och joinade oss. Så vi har suttit och surrat nu i ca 3 timmar. Koseligt. Sen hade jag några skumhjärtan kvar som jag fick ac Vicky i julklapp så vi gjorde ett tappert försök att grilla dom . Gick inte så superbra. Dom vart lite brända och smakade askopp. Men mysigt var det iaf.

Det blir inget Fillan imorn heller. Lär inte orka upp och träna när det blivit såhär sent. Marie och Emma drar in iaf så jag och L tar nog bara en promenad.



Louise och Emma



Fire in the house



Ett bränt hjärta



Det var den de



Myyys

Nu ska det verkligen bli skönt att sova.

Höres imorn då vi är ett steg närmare söndagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0