Its a deal!

Datum: 2010-01-12 / Tid: 23:55:21
Hello!
Nu är vi hemma från jobbet. Vi jobbade till ca elva idag. Blev lite övertid och det är vi glada för. Lönen hade kommit idag så det blev jag ännu gladare för.
När vi kom till ner till fabriken så stog det massa lådor på golvet, vi hade producerat för mycket av kiwis lax igår så de sålde lådor till oss anställda. Så självklart köpte vi en låda med den kanon goda fisken. 5 kilo för 200 kr. Inte dumt alls. Plus att jag och Louise delar på en låda så vi betalar bara en hundring.

Imorn bitti ska vi in till Fillan och träna. Vi är så hurtiga. Blir kanon nästa vecka när vi går dagshift, då ska vi spincykla på tisdag och torsdag. Sen blire nog simhallen nån dag däremellan.

Jag är lite spänd inför söndagen. Då har jag och polacken Junior en liten deal. Det kommer ske på söndag klockan 12.00 nere vid turistinformationen. Jag har dragit med mej marie och en tveksam Louise med mej. Men jag ska nog kunna övertala L att utföra det. Jag håller på att förbereda mej mentalt nu så mycket jag kan för det kommer nog inte vara det roligaste och hälsosammaste jag gjort i mitt liv. Men en deal är en deal och jag har skakat hand på det och då ska jag genomföra det oxå. Jag ska nog visa att svenskar inte är klenare än polacker. Mer om detta senare.

Nu måste jag ta och sova så jag orkar upp imorn när klockan ringer klockan 900.

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0