Jahapp

Datum: 2010-01-10 / Tid: 19:54:35
Igår hade vi fest här i huset. Den blev riktigt lyckad, hade superkul. Var mindre roligt imorse när jag vaknade och mådde piss. Hade lovat att skjutsa mikka till trondheim för hon skulle ta tåget till åre. Var ingen höjdare när vi for iväg klockan 2. Louise mådde sämre än mej men hon var tapper och tog med en spypåse och följde med. Det tackar jag för.

När vi lämnat av mikka i Trondheim for vi tillbaka mot hitra men stannade i orkanger för en pizza. Den satt riktigt fint måste jag säga.

Det mindre roliga var att jag tumlade utför våran trapp imorse. Hade lite för hala sockar på mej. Det gjorde rätt ont i rumpan kan jag lova. Nu när vi kom hem drog jag ner byxorna för att titta på eländet och fick en liten chock för det var elände med stort E. Min rumpa är konstiga färger och det ser inte trevligt ut. Kan ju bara tänka hur det ska se ut imorn. Eller kännas imorn rättare sagt.

Jag var lat och tog inga bilder igår men emma tog en hel del så jag måste försöka fixa in dom på min dator nånting och visa.

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Aj aj! Man ska gå nerför trappen gumman, inte åka på rumpan. Fy vad ont. Hoppas det går över snart

2010-01-11 @ 09:46:20
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0